Korisnička podrška
Uvjeti usluge
1. Usluga
Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave vrijede u trenutku zaključene narudžbe. Prema odluci Vijeća Europske Unije 1 euro = 7,53450 kuna. U sve cijene je uračunat PDV. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, odmah će Vas obavijestiti naše prodajno osoblje
Proizvodi na zalihi bit će Vam dostavljeni u roku 3 dana od dana potvrđene narudžbe ili ranije, a o roku dostave za proizvode koje je potrebno dodatno naručiti obavijestit će Vas na vrijeme naše prodajno osoblje.
Cijena proizvoda u koju je uključen iznos PDV-a i trošak dostave vidljivi su u košarici za kupnju i prije nego zaključite narudžbu. Sve ove informacije o Vašoj elektronskoj narudžbi primit ćete i elektronskim putem, na elektronsku adresu koju ste naveli u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe.
Ukoliko ne primite obavijest, postoji mogućnost da ste unijeli pogrešnu adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju Vas molimo da nas kontaktirate na: info@medikorbeauty.hr ili na telefonski broj 01 3689 699 kako biste provjerili je li narudžba zaprimljena. Nakon zaprimljene narudžbe, a u slučaju nejasnoća kontaktirat će Vas prodajni agent koji će provjeriti Vaše podatke i naručeni proizvod te zaključiti narudžbu.
2. Podaci o isporuci
Dostava proizvoda se naplaćuje i automatski obračunava u isto vrijeme kad i narudžba proizvoda, elektronskim putem. Trošak dostave biti će naveden u Vašoj košarici. Za iznos narudžbe iznad 50,00 EUR trošak dostave snosi Medikor d.o.o. Za iznos narudžbe manji od 50,00 EUR trošak dostave u iznosu od 5,00 EUR snosi Kupac. Ako proizvod imamo na zalihama, dobit ćete ga u roku od 3 dana od dana zaključene narudžbe. Isporuka na otoke obavlja se prema rasporedu isporuke tvrtke GLS. Ukoliko Vam zbog neplaniranih okolnosti naručeni proizvod ne možemo isporučiti u navedenom vremenu, kontaktirat će Vas naš djelatnik koristeći kontakt podatke koje ste naveli pri naručivanju. Naručeni proizvod plaćate prilikom dostave, pri preuzimanju paketa u poslovnici GLS-a ili kreditnom karticom u trenutku zaključenja narudžbe, ovisno o Vašem izboru i u dogovoru s agentom koji će Vas kontaktirati u vezi potvrde narudžbe.
3. Jamstvo
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list na kojem je označena dužina jamstvenog roka i uvjeti pod kojima se jamstvo priznaje. Jamstveni list se dostavlja s računom i uputama za uporabu. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun.
Ukoliko je kupac kupio dodatni jamstveni list, osnovno jamstvo se nakon isteka produžuje za rok iz dodatnog jamstva. Jamstveni rokovi počinju teći od dana preuzimanja pošiljke. Datum preuzimanja pošiljke je datum otpreme iz skladišta naveden na računu. Oštećenja i promjene na proizvodima koje su posljedica nepravilnog korištenja i nepostupanja u skladu s uputama za uporabu i uvjetima iz jamstvenog lista nisu pokrivena jamstvom.