Korisnička podrška
Reklamacije, povrati i servis uređaja
Povrat proizvoda
U Medikoru d.o.o trudimo se poslovati na način da svi naši kupci budu zadovoljni našim proizvodima i našom uslugom. Ponekada se u poslovanju događaju propusti i pogreške, te vas stoga molimo da nam se obratite kako bismo mogli riješiti problem na obostrano zadovoljstvo. Medikor d.o.o. se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na stranicama www.shop-medikor.hr.
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- U slučaju da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, možete ga vratiti u roku 14 dana bez obrazloženja i
Medikor d.o.o. će vam vratiti vaš novac. Vrlo je važno da proizvod nije korišten. - Kod isporuke robe koja nije naručena
- Kod isporuke robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje dostavnom službom), ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. U tome slučaju, molimo da nas prije slanja proizvoda obavijestite o raskidu ugovora putem e-maila (drogerija@medikor.hr ili info@medikorbeauty.hr) ili na broj telefona 013689 699.
Uvjet jednostranog raskida Ugovora je da kupljena roba nije korištena – ukoliko je predmet kupnje korišten, Medikor d.o.o. će po primitku vraćene robe izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti hoće li kupcu odobriti povrat robe ili ne.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Proizvode (povrat ili zamjena) je potrebno dostaviti na adresu naše prodavaonice:
Prodavaonica Medikor
Tratinska ulica 58,
10000 Zagreb.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora putem e-maila (drogerija@medikor.hr ili info@medikorbeauty.hr).
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i sa deklaracijom, te pripadajućim računom, uputama za korištenje i jamstvenim listom.
Pravo na otkazivanje narudžbe
Medikor d.o.o. (prodavatelj) i kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava.
Ukoliko prodavatelj (Medikor d.o.o.) iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana.
Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana.
Servis proizvoda
e-mail: servis@medikor.hr
Tel: 01 3667 212
Tratinska ulica 58, Zagreb
Radno vrijeme:
PON – PET 08:00 – 16:00 h
Proizvodi koje Medikor d.o.o stavlja na tržište dizajnirani su i izrađeni prema najvišim standardima kvalitete. U slučaju da ipak naiđete na bilo kakve poteškoće tijekom instaliranja ili korištenja proizvoda, preporučujemo da prvo proučite upute o pravilnom korištenju uređaja. Nepravilno korištenje najčešći je uzrok nepravilnosti u radu uređaja.
Uređaji unutar jamstvenog roka
Ukoliko sumnjate na neispravnost rada uređaja, molimo Vas
a) kontaktirajte prodajno mjesto na kojem ste uređaj kupili ili
b) nazovite Medikorovu službu za servis i reklamacije, na broj telefona 01/3667 212 radnim danom od 08:00 do 16:00h ili nam pošaljite e-mail na servis@medikor.hr
VAŽNO!
Jamstvo pokriva samo uređaje koje na tržište Republike Hrvatske stavlja Medikor d.o.o. (vidljivo u jamstvenom listu i na originalnoj ambalaži proizvoda).
Prilikom reklamacije ili slanja uređaja na servis, uz uređaj OBAVEZNO moraju biti priloženi račun te ovjeren i ispunjen jamstveni list (žig prodajnog mjesta, datum kupnje, model proizvoda, detaljan opis kvara, ime i adresa kupca), a uređaj prije slanja na servis mora biti očišćen. Iz higijenskih razloga, neočišćen uređaj neće biti prihvaćen na obradu, te je kupac dužan preuzeti uređaj o vlastitom trošku.
Uređjai izvan jamstvenog roka:
Ukoliko je Vaš uređaj izvan jamstvenog roka, molimo Vas nazovite Medikorov servis na broj telefona 01/3667 212 ili pošaljite e-mail na: servis@medikor.hr.
Medikorovi djelatnici će Vam rado pomoći savjetom.
Izvansudsko rješvanje potrošačkih sporova
U slučaju eventualnog spora Medikor d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.
Rješavanje sporova je moguće pred drugim centrima za mirenje.
Regulativom EU od 15.2.2016. diljem cijele Europske unije sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.